تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۲۱۲۲۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان ایلام از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل کرد

‌می‌متالز - تجلیل از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل مجتمع صنعتی سیمان ایلام در این ارتباط گفت: روابط عمومی‌های کاردان می‌توانند اهداف سازمان را همانند تقویت‌کننده‌ها نیرو بخشند و آن‌ها را دست‌یافتنی کنند.

در این اقدام مهندس حمیدرضا سارانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روابط عمومی همانند فیلتر‌های تعادل، آرامش داخلی و بیرونی سازمان را مهیا می‌کنند. آن‌ها با نقش کلیدی خود می‌توانند بسیاری از تنش‌ها را به فضایی تبدیل کنند که در آن اهداف سازمان نمود پیدا کنند.

در ادامه این مراسم علی‌محمد عزیزی مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام نیز اظهار داشت: بر همگان نقش و اهمیت روابط عمومی هویداست و نیازی نیست در زمانه‌ای که همه به این مهم پی برده اند از اهمیت این جایگاه حرف زد و همین بس که در جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها در کنار مدیریت سازمان و در طبقات بالای سازمانی جای دارند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که بسیار جای خوشحالی دارد که اکثر روابط عمومی‌های استان دارای سوادی در خور هستند، افزود: در گذشته کار روابط عمومی‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا بود؛ چرا که هم به لحاظ سازمانی جایگاهی نداشتند و هم مدیریت سازمان‌ها به روابط عمومی چندان اهمیت نمی‌دادند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در چند سال آینده جایگاهی بالاتر و رفیع‌تر از نظر سازمانی پیدا کنند و به همین منظور می‌طلبد روابط عمومی‌ها به سواد رسانه‌ای اهمیت بدهند و روز به روز به علم خود بیافزایند.

در پایان این مراسم از مدیر روابط عمومی استانداری ایلام، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، شرکت گاز، اداره امور مالیاتی، صنعت و معدن، اداره استاندارد، پخش فرآورده‌های نفتی، و محیط زیست تجلیل شد. ⁩

منبع: سیمان خبر

عناوین برگزیده