تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۱۲۸۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افت ۰.۹۵ درصدی

پایان چهار روز صعودی بازار سهام

‌می‌متالز - روند ۴ روزه صعودی بورس امروز قطع شد و شاخص کل با ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحد افت به یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ شاخص کل بورس تهران با ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحد افت معادل ۰.۹۵ درصد به یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید. شاخص‌های کل هم‌وزن٬ شاخص قیمت هم‌وزن٬ شاخص آزاد شناور٬ و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز همگی قرمز بودند.
ارزش و تعداد معاملات نسبت به دیروز کاهش را نشان دادند. ارزش معاملات ۴۵ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال و تعداد معاملات ۴۹۰ هزار و ۷۵۳ عدد بود.
بیشترین تاثیر در شاخص امروز را نماد‌های فملی٬ فولاد٬ وبملت٬ شستا و تاپیکو بر جای گذاشتند که همگی از شاخص کاستند. پرتراکنش‌ترین نماد‌های امروز نیز شپنا٬ غزر٬ برکت٬ خودرو و خساپا بودند که به جز خودرو و خساپا٬ ارزش سه نماد دیگر افزایش را نشان داد.


فرابورس ۱۱۷ واحد ریخت


شاخص فرابورس امروز با تنزل ۱۱۷ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۷۲۴ واحد رسید. همچنین تعداد ۲۵۵ هزار و ۶۳۶ معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال صورت پذیرفت.

غصینو٬ هرمز٬ شگویا٬ سمگا و کگهر تاثیر گذارترین نماد‌های امروز بودند که همگی قرمز بودند. نماد‌های فگستر٬ فتوسا٬ چخزر٬ کزغال و غگیلا بیشترین تراکنش را ثبت کردند. از میان این نماد‌ها تنها به قیمت نماد‌های فگستر و فتوسا افزوده شد.

پایان چهار روز صعودی بازار سهام

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده