تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۶۰۹
کد خبر: ۲۲۲۴۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت‌کوین به مقاومت خورد؟ / کدام ارز دیجیتال در یک روز ۲۲۰ درصد رشد کرد؟

‌می‌متالز - همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین بعد از شکستن مقاومت محدوده ۴۰ هزار دلار تا ۴۶ هزار دلار رشد کرد، اما سوال اینجاست که باز هم بیت‌کوین رشد می‌کند؟

به گزارش می‌متالز، حالا بیت‌کوین دوباره به مقاومت محدوده ۴۷ هزار دلار رسیده است و برخی از کارشناسان عقیده دارند این ارز برای شکستن این مقاومت مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار روندی رنج خواهد داشت.

امید‌ها به ادامه رشد بازار رمزارز‌ها زیاد است و تحلیلگران خارجی عقیده دارند کاهش پاندمی کرونا باعث افزایش سرمایه‌گذاری خواهد شد و بیت‌کوین تا پایان سال میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

همچنین چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK اعلام کرد زمان راه‌اندازی سامانه قرارداد هوشمند کاردانو احتمالا جمعه این هفته مشخص خواهد شد.

به نظر می‌رسد اندیکاتو مکدی دوباره روندی صعودی بگیرد و این موضوع سیگنالی برای بیت‌کوین است. شاخص مقاومت نسبی (RSI) میان محدوده خنثی و اشباع خرید در حرکت است و MFI هم مانند شاخص مقاومت نسبی در حال حرکت به سمت محدوده اشباع خرید است.

بیت‌کوین به مقاومت خورد؟ / کدام ارز دیجیتال در یک روز ۲۲۰ درصد رشد کرد؟

شاخص ترس و طمع روی عدد ۷۰ قرار دارد و این موضوع یعنی حالا وقت خرید بیت‌کوین نیست. زمانی که بیت‌کوین زیر محدوده ۴۰ هزار معامله می‌شد شاخص ترس و طمع عدد ۳۰ را نشان می‌داد.

قیمت بیت‌کوین به موج ۶۱/۸ فیبوناچی نزدیک شده و برخی از کارشناسان عقیده دارند عرضه در این محدوده کمی افزایش پیدا می‌کند.

بازار از دیروز تا امروز

مقاومت محدوده ۴۷ هزار دلار محدوده فروش بسیاری از معامله‌گران است و برای همین پیش‌بینی می‌شود با رسیدن قیمت به این محدوده سفارشات فروش فعال شوند و عرضه در بازار افزایش پیدا کند.

اما برخی از کارشناسان هم عقیده دارند بیت‌کوین به راحتی از این مقاومت عبور و تا محدوده ۵۰ هزار دلار رشد می‌کند.

در ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین رشد نکرده، اما آلت‌کوین‌ها از جمله کاردانو رشد زیادی کردند.

بیت‌کوین به مقاومت خورد؟ / کدام ارز دیجیتال در یک روز ۲۲۰ درصد رشد کرد؟

ارز دیجیتال IOTX در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده و بیشترین بازدهی در میان ارز‌های دیجیتال را داشته است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده