تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۷
بازدید: ۴۴۹
کد خبر: ۲۲۲۸۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام عدالت امروز ۲۳مرداد ریزشی شد؟

‌می‌متالز - امروز سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند ریزشی بازار سهام با ۵۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۲ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با ۳۷۹۷ هزار واحد منفی و ۰٫۲۶ درصد افت در محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن امروز بر خلاف روند کلی بازار سهام با ۳۴۲ واحد مثبت در محدوده ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفته است. حجم معاملات امروز ۱٫۲ هزار میلیارد برگه سهم بود و ارزش معاملات هم در پایان بازار به ۹ هزار و ۵۱ میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به هفته گذشته رشد قابل توجهی را کسب کرده است.

نماد‌های گروه خودرویی و بانکی مورد توجه بازار قرار گرفتند و از روند اصلاحی هفته گذشته فاصله گرفتند. عمده نماد‌های این دو گروه امروز را مثبت و صعودی گذراندند.

امروز سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند ریزشی بازار سهام با ۵۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۲ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت هم امروز به هفت میلیون و ۲۹۲ هزار تومان رسید. همچنین ارزش ۳۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی هم به سه میلیون و ۶۴۶ هزار تومان رسید.

سهام عدالت امروز ۲۳مرداد ریزشی شد؟

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده