تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۴۷۰
کد خبر: ۲۲۲۷۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۳

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های داروپخش، پارس الکتریک و بورس کالای ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آتیه داده پرداز، پتروشیمی ارومیه و سرمایه‌گذاری هامون صبا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳ هزار و ۷۹۷ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۳۰ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۵۱ میلیارد تومان در بیش از ۱۰۸۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروپخش، پارس الکتریک و بورس کالای ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه، شیمی دارویی داروپخش و گروه مپنا افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۴ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳ هزار و ۷۱۱ میلیارد تومان در ۵۲۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۹۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۰۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آتیه داده پرداز، پتروشیمی ارومیه و سرمایه‌گذاری هامون صبا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت و بیمه میهن بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده