تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۶۲۰
کد خبر: ۲۲۲۸۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

راه اندازی شرکت صدر فولاد لرستان

‌می‌متالز - عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی شرکت صدر فولاد لرستان بعد از پیگیری‌های مستمر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی شرکت صدر فولاد لرستان بعد از پیگیری‌های مستمر خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در جلسه‌ای در دفتر آقای احمدبیگی در تهران برگزار شد، موارد‌های لازم در مورد شرکت صدر فولاد شهرستان چگنی مورد توافق قرار گرفت که از جمله آن‌ها واگذاری شرکت صدر فولاد به آقای دکتر احمدبیگی طبق توافق انجام شده میان ایشان و آقای امیدی مالک قبلی و سرویس و راه اندازی تولید شرکت صدر فولاد توسط آقای دکتر احمدبیگی از هفته آینده بود.

وی افزود: همچنین پیگیری توسعه شرکت صدر فولاد طبق مجوز صادره، اقدام برای اخذ مجوز جدید، فرآهم ساختن لوازم توسعه شرکت و اخذ مجوز از اداره صمت استان برای تولید ۲.۵ میلیون تن انواع ورق بخصوص ورق خودرو توسط آقای دکتر احمد بیگی و تعهد پرداخت کلیه بدهی‌های شرکت و مطالبات طلبکاران توسط آقای دکتر احمدبیگی نیز از جمله مواردی بود که مورد توافق قرار گرفت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: امید است با راه اندازی و توسعه کارخانه در آینده شاهد ایجاد صد‌ها مورد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم باشیم.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده