تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۲۲۳۱۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صالحی:

خاندوزی می‌تواند اقتصاد ایران را به مسیر درست بازگرداند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد ایران در شرایطی است که ناگزیر باید فردی در رأس وزارت اقتصاد بنشیند که به مسائل، معضلات و راهکار‌های برون رفت از رکود و تورم مسلط باشد.

به گزارش می‌متالز، مسلم صالحی با اشاره به انتخاب «سیداحسان خاندوزی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد در دولت سیزدهم، او را فردی دارای نگاه علمی و کلان‌نگر در حوزه مسائل اقتصاد توصیف کرد و افزود: نگاه کارشناسی، علمی و کلان و راهبردی دکتر خاندوزی بیگمان چاره‌ساز و به نفع اقتصاد ایران است.

وی تاکید کرد: دکتر خاندوزی به لحاظ شخصیتی، فردی دارای درک علمی بالاست که به کار تیمی و توجه به نظرات کارشناسی شهره است.

وی ادامه داد: ایشان همواره به مسائل کلان اقتصاد و منافع ملی توجه ویژه‌ای دارد؛ از سوی دیگر با توجه به سابقه فعالیت ایشان در مجلس و مرکز پژوهش‌ها، انتظار همکاری همراهی بالایی در بین نمایندگان مجلس برای حرکت ایشان در مسیر موفقیت وجود دارد؛ می‌توان گفت که تعامل ایشان با مجلس می‌تواند برگ برنده‌ای برای اقتصاد ایران به شمار آید. او گفت: وزارت اقتصاد هم‌اکنون وزیری می‌خواهد که با توجه به مشکلات جدی آن، بتواند ضمن حفظ و ارتقا زیرساخت‌ها ریل‌گذاری تازه‌ای در مسیر بهبود سامانه‌های گمرکی و مالیاتی انجام دهد.

این نماینده مجلس گفت: «استنباط من این است که دکتر خاندوزی قطعا وزارت اقتصاد را به جلو می‌برد و سرمایه انسانی این وزارتخانه را توسعه و ارتقا خواهد بخشید».

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون فردی باید در رأس وزارت اقتصاد بنشیند که به مسائل و معضلات و راهکار‌ها مسلط باشد. نگاه کلان و راهبردی دکتر خاندوزی بی‌شک چاره‌ساز و به نفع اقتصاد است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده