تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۲۲۳۶۸۲
سرویس خبر : انرژی

حمایت فراکسیون نمایندگان شمال کشور از وزیر پیشنهادی نیرو/ محرابیان تسلط و توانمندی برای حضور در وزارت نیرو را دارد

‌می‌متالز - فراکسیون نمایندگان شمال کشور، با اعلام حمایت از علی اکبر محرابیان؛ وزیر پیشنهادی نیرو برای دولت سیزدهم تاکید کردند که وی توانمندی و تسلط لازم برای حضور و مدیریت در وزارت نیرو را دارد.

به گزارش می‌متالز، فراکسیون نمایندگان شمال کشور (با حضورنمایندگان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران) امروز صبح در جلسه تخصصی با علی اکبر محرابیان؛ وزیر پیشنهادی نیرو از مسایل و مشکلاتی که در حوزه آب و برق استان‌های شمالی وجود دارد، صحبت کردند.
آن‌ها از وزیر پیشنهادی نیرو خواستند که در صورت اخذ رای اعتماد خانه ملت نسبت به استان‌های شمالی و چالش‌های که در این حوزه وجود دارد با فوریت اقدام کند.
در ادامه نمایندگان استان‌های گلستان، گیلان و مازندران عنوان کردند که استان‌های شمالی ظرفیت‌های زیادی دارد که متاسفانه در این سال‌ها مورد غفلت واقع شده است.
فراکسیون نمایندگان شمال کشور در پایان نشست ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کردند که کارنامه کاری محرابیان طی سال‌های گذشته شفاف و روشن است و بررسی آن‌ها نشان می‌دهد که وی فردی توانمند و مسلط به امور صنعتی است لذا می‌تواند در حوزه وزارت نیرو منشا خیر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده