تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۲۴۱۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سیگنال مهم برای رمزارز‌ها / بزرگ‌ترین نهنگ بازار بیت‌کوین خرید!

‌می‌متالز - مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی دیروز در توئیتر خود اعلام کرد که این شرکت به تازگی ۳۹۰۰ بیت‌کوین خریده است و حالا ۱۰۸ هزار بیت‌کوین دارد.

به گزارش می‌متالز، طبق اعلام مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی این شرکت به تازگی ۳۹۰۰ بیت‌کوین دیگر با درآمد حاصل از فروش دستگاه‌های خودپرداز به دارایی‌های دیجیتال خود افزوده است. این شرکت اعلام کرد که بیت‌کوین‌های جدید خود را با میانگین قیمتی ۴۵ هزار دلار خریداری کرده است.

طبق فرم SEC ۸-K که به همراه خرید بیت‌کوین ثبت شده متوسط قیمت بیت‌های خریداری شده توسط شرکت میکرواستراتژی در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۶ هزار و ۷۰۰ دلار است. در حال حاضر قیمت بیت‌کوین به ۴۷ هزار دلار رسیده و این ارز ماه گذشته روند صعودی خود را از سر گرفته است.

در حال حاضر شرکت میکرواستراتژی بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذار در بازار ارز‌های دیجیتال است و بیش از دو برابر تسلا بیت‌کوین دارد.

شرکت تسلا حدود ۴۲ هزار بیت‌کوین نگهداری می‌کند که مایکل سیلور ادعا می‌کند که نفود و توصیه او باعث سرمایه‌گذاری تسلا در بازار ارز‌های دیجیتال شده است.

سرمایه‌گذاری اخیر میکرواستراتژی در رتبه سرمایه‌گذاری‌های کوچک این شرکت قرار می‌گیرد. این شرکت در ماه ژوئن بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای خرید ۱۳ هزار بیت‌کوین با قیمت حدودی ۳۸ هزار و ۵۰۰ دلار هزینه کرد.

سیلور اخیر در یک مصاحبه اعلام کرده شرکت او به خرید بیت‌کوین ادامه می‌دهد. اقدام برای خرید بیت‌کوین باعث بازدهی بیش از ۱۰۰ درصدی برای شرکت او شده است.

با قیمت فعلی بیت‌کوین، شرکت میکرواستراتژی حدود پنج میلیارد دلار دارایی دیجیتال دارد و دارایی این شرکت از ارزش بازار همه ارز‌های دیجیتال به غیر از ۳۰ ارز برتر مارکت‌کپ بیشتر است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده