تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۰
بازدید: ۴۹۷
کد خبر: ۲۲۳۹۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

موج دوم صعودی بیت‌کوین آغاز شد؟ / هدف قیمتی بیت‌کوین کجاست؟

‌می‌متالز - کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین با حباب مضاعف روبه‌رو است و امسال و دو صعود قیمت نشان خواهد داد.

به گزارش می‌متالز، کارشناسان بازار رمزارز‌ها عقیده دارند بیت‌کوین با حباب مضاعف روبه‌رو است و امسال و دو صعود قیمت نشان خواهد داد.

چارلز ادواردز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری capriole عقید دارد چرخه صعودی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ شباهت زیادی با چرخه این ارز در سال ۲۰۱۳ است.

اگر نگاهی به سود و زیان بیت‌کوین داشته باشید متوجه می‌شوید که هنوز یک روند صعودی دیگر برای بیت‌کوین باقی مانده و احتمالا این ارز تا پایان سال ۲۰۲۱ این روند صعودی را تکمیل کند.

ادواردز گفت: شواهدی زیادی در رابطه با حباب دوگانه بیت‌کوین وجود دارد. در سال‌های قبلی هیچ روند صعودی نتوانست حباب دوقلو را تکمیل کند و این اتفاق فقط در سال ۲۰۱۳ افتاد و به نظر می‌رسد امسال هم این اتفاق می‌افتد.

موج دوم صعودی بیت‌کوین آغاز شد؟ / هدف قیمتی بیت‌کوین کجاست؟

ادواردز عقیده دارد بیت‌کوین تا پایان سال تا ۱۰۰ هزار دلار رشد می‌کند. قبلا هم بسیاری از افراد این سناریو را مطرح کرده بودند و حامیان این سناریو کمترین قیمت بیت‌کوین را ۱۳۵ هزار دلار می‌دانند.

ابزار نظارت اختصاصی حباب بیت‌کوین هم این موضوع را به تصویر می‌کشد و عقیده دارد بیت‌کوین هنوز قله دوم خود در امسال را فتح نکرده است.

زمانی قیمت بیت‌کوین به ۶۴ هزار دلار رسیده بود شاخص حباب بیت‌کوین روی عدد ۱۱۹ قرار داشت و حالا این شاخص روی عدد ۱۱۰ قرار دارد، اما قیمت این ارز هنوز در محدوده ۵۰ هزار دلار است و احتمالا شاخص حباب بیشتر می‌شود و قیمت هم افزایش می‌یابد.

موج دوم صعودی بیت‌کوین آغاز شد؟ / هدف قیمتی بیت‌کوین کجاست؟

همچنین این گزارش ریزش بیت‌کوین تا ۲۹ هزار دلار را هم یک مشابهت تاریخی با سال ۲۰۱۳ دانسته و عقیده دارد بیت‌کوین چرخه دوم روند صعودی خود را شروع کرده است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده