تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۲۳۴۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صعود مجدد رمزارز‌ها شروع شده است؟ / پیش‌بینی بیت‌کوین ۶۰ هزار دلاری!

‌می‌متالز - بیت‌کوین بعد از شکستن مقاومت محدوده ۴۷ هزار دلار در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود و کارشناسان عقیده دارند اگر قیمت بالای ۵۰ هزار دلار تثبیت شود احتمال رشد بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش می‌متالز، این روز‌ها که بیت‌کوین در سقف قیمتی خود در چند ماه گذشته معامله می‌شود و شاخص ترس و طمع هم روی اعداد بالایی قرار دارد مهم‌ترین سوال فعالان بازار این است که روند صعودی تمام شده یا ادامه دارد؟

حسین مریدسادات، کارشناس بازار‌های مالی در رابطه با وضعیت بازار گفت: در محدوده ۵۰ هزار دلار عرضه زیاد می‌شود و تا به حال بیت‌کوین چند باری برای فتح این قیمت تلاش کرده، اما افزایش عرضه مانع رشد قیمت شده است.

این کارشناس در رابطه با سیگنال‌های تکنیکال برای بازار گفت: تقریبا هشت کندل آخر در نمودار چهار ساعته بالای قیمت ۴۸ هزار دلار بسته شدند و کندل روزانه هم برتری تقاضا را نشان می‌دهد. شاخص مقاومت نسبی هم چند باری تا آستانه محدوده اشباع خرید رفته، اما نتوانسته وارد این محدوده شود.

مرید در پایان گفت: اندیکاتور ایچیموکو هم بیشتر گرایش به صعود بازار را نشان می‌دهد و به صورت کلی به دلیل اینکه گارد بازار صعودی است اصلاح بازار زیاد طول نمی‌کشد و هر ریزشی با افزایش تقاضا همراه است. احتمالا در طول هفته بعد شاهد عبور قیمت بیت‌کوین از ۵۰ هزار دلار هستیم.

این کارشناس در رابطه با محدوده مقاومت و حمایت بازار گفت: اولین محدوده حمایت در صورت ریزش بیت‌کوین ۴۷ هزار دلار است و اگر بیت‌کوین بالای محدوده ۵۰ هزار دلار تثبیت شود هدف بعدی این ارز ۶۰ هزار دلار است.

بازار از دیروز تا امروز

اخباری که این روز‌ها به بازار می‌رسد خوب است، اما سقف قیمتی چند ماهه و بالا بودن شاخص ترس و طمع ریسک سرمایه‌گذاری را بیشتر می‌کند.

برخی از ارز‌ها در یک ماه گذشته رشد خوبی داشتند و همین موضوع احتمال اصلاح در برخی از ارز‌ها زیاد می‌کند.

بازار نسبت به ۲۴ ساعت گذشته تغییر خاصی نداشته است، اما به نظر می‌رسد بیت‌کوین در حال تلاش برای شکستن قیمت ۵۰ هزار دلار است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده