تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۲۲۳۰۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت‌کوین روی تیغ مقاومت / اصلاح بیت‌کوین تمام شد؟

‌می‌متالز - بعد از انتشار آگهی استخدام متخصص حوزه رمزارز‌ها برای بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا، بیت‌کوین دوباره به محدوده ۴۷ هزار دلار بازگشت.

به گزارش می‌متالز، والمارت، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا به دنبال ورود فعال به حوزه رمزارزهاست. آگهی استخدام متخصص حوزه رمزارز‌ها توسط این شرکت باعث رشد بیت‌کوین تا محدوده ۴۸ هزار دلار شد، اما این ارز حالا در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود.

MFI در محدوده خنثی قرار دارد و شاخص مقاومت نسبی نشان از تعادل بازار دارد.

دو خط میانگین اندیکاتور مکدی روی قیمت ۴۷ هزار دلار روی یکدیگر مماس شده‌اند و این موضوع یعنی باید برای صدور سیگنال خرید و فروش از طریق مکدی صبر کنیم.

مریم محبی، کارشناس بازار‌های مالی  گفت: قبلا هم گفتم محدوده ۴۷ هزار دلار یک مقاومت بسیار مهم برای بیت‌کوین است و به نظرم این مقاومت به سادگی شکسته نمی‌شود. به نظرم فعلا بازار برای نوسان‌گیری مناسب است و محدوده ۴۳ هزار دلار می‌تواند محدوده حمایتی در نظر گرفته شود.

محبی در رابطه با فاند‌های موجود برای بازار گفت: یکی از فاند‌های مهم بازار مالیات ۲۸ میلیارد دلاری کنگره آمریکا برای فعالان حوزه رمزارز‌ها بود. این لایحه اگرچه باعث کاهش درآمد فعالان این حوزه می‌شود، اما این سیگنال را دارد که دولت آمریکا بیت‌کوین و رمزارز‌ها را به عنوان یکی دارایی سودآور پذیرفته است. از طرفی آگهی استخدام فروشگاه والمارک، رویداد THE B WORD و پرداخت بخشی از قرارداد مسی با رمزارز همگی سیگنال‌هایی بود که بازار را به حرکت درآورد.

محبی در پایان گفت: به نظر پذیرش رمزارز‌ها به عنوان ارز پرداخت می‌تواند این ارز را از نوسان‌های ناگهانی دور کند.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارز‌ها نسبت به دیروز بیش از ۳/۵ درصد رشد کرده و بسیاری از ارز‌ها در سقف قبمتی ۳ ماهه خود قرار دارند.

شاخص ترس و طمع روی عدد ۷۲ قرار دارد.

کاردانو و ریپل ارز‌هایی هستند که در یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کردند.

بیت‌کوین روی تیغ مقاومت / اصلاح بیت‌کوین تمام شد؟

سولانا در یک ساعت گذشته حدود ۳۶ درصد رشد کرده است و بیشترین بازدهی در میان ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته را دارد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده