تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۲۲۵۱۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در پی استعفای میرصانعی؛

دبیر کل کانون کارگزاران انتخاب شد

‌می‌متالز - روز گذشته در چهارصد و یکمین جلسه هیات‌مدیره کانون کارگزاران، محمدرضا دهقانی احمدآباد به سمت دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، در پی اتمام دوره دو ساله هیات‌مدیره کانون کارگزاران و برگزاری مجمع عادی به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۹ هیات‌مدیره جدید کانون انتخاب شد. در ادامه تحولات این کانون سیدروح‌اله میرصانعی، دبیرکل وقت پس از ۱۰ سال حضور در سمت دبیرکلی کانون کارگزاران از این سمت استعفا داده و طی فراخوانی هیات‌مدیره کانون اقدام به جذب دبیرکل جدید کرد.

از میان رزومه‌های ارسالی، محمدرضا دهقانی احمدآباد به عنوان قائم‌مقام کانون کارگزاران انتخاب و از تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ تاکنون در این سمت حضور داشت.

در همین راستا با رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی و رئیس هیات‌مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، اظهار داشت: پس از آخرین انتخابات هیات‌مدیره در سال گذشته، میرصانعی پس از یک دهه فعالیت به عنوان دبیرکل کانون کارگزارن از این سمت استعفا داد. با توجه به تلاش‌های مثبت ایشان در مدت بیش از یک دهه در راستای ارتقاء جایگاه کانون کارگزاران و رساندن این کانون به جایگاه حقیقی خود، انتقال این تجربیات به شخص دیگر کار آسانی نبود؛ از این‌رو، هیات‌مدیره از او خواست تا ضمن انتخاب دهقانی به سمت قائم‌مقام، جهت انتقال دانش و تجربیات در کنار او حضور داشته باشد.

او ادامه داد: در جلسه هیات‌مدیره در هفته گذشته دبیرکل کانون کارگزاران مجدداً مساله خروج قطعی و استعفای مجدد خود را اعلام کرد و هیات‌مدیره کانون در جلسه هیات مدیره کانون مورخ ۸ شهریور ۱۴۰۰، محمدرضا دهقانی احمدآباد را به عنوان دبیرکل کانون کارگزاران انتخاب کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده