تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۶۴۶
کد خبر: ۲۲۵۷۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش‌بینی بورس ۱۴شهریور / بازار فردا با مقاومت رو به رو است؟

‌می‌متالز - امروز بازار سهام با تحرکات مثبت شاخص کل به پایان رسید و شاخص با ۲۰ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش می‌متالز، بازار سهام امروز در اولین روز معاملاتی هفته جاری با روندی صعودی آغاز به کار کرد و با تحرکات مثبت هم به پایان رسید. شاخص کل بورس امروز با ۲۰ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. با توجه به روند بازار امروز ارزیابی کارشناسان از بازار فردا به چه صورت است؟

سلمان بابایی‌زاده، کارشناس بازار سرمایه درباره بازار فردا گفت: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در حال حاضر با مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد رو به رو است و گذر از این محدوده سخت و دشوار است.

وی در این باره افزود: اگر قیمت دلار و نرخ کامودیتی‌ها در بازار‌های جهانی افزایشی شود به احتمال زیاد روند صعودی در بازار سرعت بیشتری بگیرد.

بابایی‌زاده می‌گوید: هفته جاری به نظر می‌رسد تقابل عرضه و تقاضا در بازار سهام زیاد باشد البته عرضه‌‎‌ها پرقدرت‌تر نسبت به تقاضا خواهند بود. وی تشریح کرد: در طول هفته جاری بازار باید تا حدی استراحت کند و برخی از سهم‌هایی که رشد ۱۰۰ درصدی را ثبت کردند با میزانی اصلاح رو به رو شوند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده