تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۲۹۰۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیرخبر داد؛

آزمایشگاه بتن شرکت سیمان کردستان به بهره‌برداری رسید

‌می‌متالز - محمدرضا سلیمیان مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر گفت: آزمایشگاه بتن شرکت سیمان کردستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا سلیمیان مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمایش کیفیت بتن از سیمان تولیدی پیش از این در آزمایشگاه‌های خارج از مجموعه انجام می‌شد که با سرمایه گذاری درست، این آزمایشگاه بتن به بهره برادری رسید.

وی افزود: با مدیریت جهادی و اتکا به دانش داخلی، سیمان کردستان از زیان دهی خارج شد.

مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر یاد آور شد: با خارج شدن از زیان دهی، سود مناسبی به سهام داران شرکت سیمان کردستان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تحریم‌های ظالمانه در حق ملت و صنایع تولیدی گفت: خط ۲ آسیاب سیمان شرکت سیمان کردستان به علت نقص فنی از چرخه تولید کنار گذاشته شده بود.

سلیمیان تاکید کرد: نیروی‌های داخلی با اعتماد مدیران مجموعه موفق شدند آسیاب خط ۲ را راه اندازی و به چرخه تولید بازگرداندند.

وی با اشاره به کیفیت کم نظیر محصولات سیمان و آهک مجموعه سیمان کردستان اظهارداشت: کارخانه آهک در مجموعه سیمان کردستان با ظرفیت یک سوم صادر می‌شود که یک نقطه مهم در این خصوص به شمار می‌رود.

مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر افزود: مجموعه آهک با برنامه ریزی‌های هلدینگ و با استفاده از ظرفیت داخلی توسعه خواهد یافت و مولتی چمبر با راندمان بهتری فعالیت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سیمان کردستان جز معدود شرکت‌های تولید کننده است که با ظرفیت ۹۰ درصدی در حال فعالیت است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

عناوین برگزیده