تاریخ: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۳۲۸۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حرکت به سمت تحول دیجیتال ضرورت تعریف شده در بیمه تجارت‌نو

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، در دومین روز برگزاری نمایشگاه و همایش دستاورد‌های تحول دیجیتال این شرکت، شرط بقا صنعت بیمه را دراستفاده از فناوری‌های دیجیتال دانست و اظهارداشت: حرکت به سمت فناوری‌های دیجیتال یک ضرورت است وبه همین دلیل تمامی فرایند‌ها و مسیر‌های شرکت بیمه تجارت‌نو براین مبنا برنامه ریزی شده است.

به گزارش می‌متالز، در دومین روز برگزاری نمایشگاه و همایش دستاورد‌های تحول دیجیتال شرکت بیمه تجارت‌نو، از محصول بیمه موبایل و شارژ بیمه این شرکت، با حضور دکتر نیما نوراللهی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و پیمان منعم طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، رونمایی شد.

"دکتر نیما نوراللهی"، درحاشیه رونمایی از محصول "بیمه موبایل" و شارژ بیمه، بیمه تجارت‌نو، بااشاره به اهمیت و ضرورت حرکت به سمت فناوری دیجیتال در صنعت بیمه گفت: ازحدود یکسال قبل و باورود تیم تخصصی درزمینه فناوری دیجیتال به شرکت بیمه تجارت‌نو، این ضرورت در شرکت تقویت شد و سرمایه گذاری‌های خوبی هم برروی موضوعات مرتبط با فناوری‌های دیجیتال انجام شد.

وی، اذعان دشت که حرکت به سمت تحول دیجیتال یک ضرورت است نه انتخاب و اگر شرکت بیمه‌ای بخواهد حرفی برای گفتن داشته باشد و آینده خود را تضمین کند باید حرکت به سمت تحول دیجیتال را بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر قبول کند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، تاکید کرد که تحول دیجیتال از تغییر در نگاه و باور‌ها آغاز می‌شود و تنها الکترونیکی شدن کافی نیست.

ناگفته نماند که امروز در حاشیه برگزاری دومین روز نمایشگاه و همایش دستاورد‌های تحول دیجیتال شرکت بیمه تجارت‌نو، مدیران ارشد، معاونین، مشاورین، مدیران ستادی و شعب بیمه تجارت‌نو حضور یافتند و هیبت اله سمیع، معاون سازمانی و عضو هیات عامل بانک تجارت و سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران حضور داشتند.


خدمات بیمه تجارت‌نو در دستان مشتریان پات لایف


در حاشیه همایش امروز دستاورد‌های تحول دیجیتال شرکت بیمه تجارت‌نو، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، محصول "بیمه موبایل" و شارژ بیمه تجارت‌نو را پروژه‌ای مشترک بین ایران کیش و بیمه تجارت‌نو برشمرد و استقبال باورنکردنی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو را انگیزه این راه دانست.

پیمان منعم طبری، به اپلیکیشن موبایلی پات لایف اشاره کرد و گفت: نگاه پات لایف با شعار حال خوب زندگی درسال ۱۴۰۰ بسیار متفاوت خواهد بود وهمکاری شرکت بیمه تجارت‌نو با شرکت کارت اعتباری ایران کیش شروع ارائه خدمات بیمه تجارت‌نو باسرعت و در قالب و مسیر‌های دیگر به مشتریان پات لایف و این شرکت بیمه است.

وی، بیان کرد: با کمک بیمه تجارت‌نو شاهد آن خواهیم بود که امکانات و سرویس‌های جدید تری به مشتریان پات لایف ارائه خواهد شد.

بیمه موبایل شرکت بیمه تجارت‌نو و پوشش‌های آن تا چندروز آینده در پات لایف و تا چندماه آینده در تمامی اپلیکیشن‌های کارت اعتباری ایران کیش فعال خواهد شد.

دربیمه موبایل شرکت بیمه تجارت‌نو، همراه با شارژ، بیمه‌ای به مشتریان تعلق می‌گیرد که حوادث و هزینه‌های پزشکی را در اندازه که انتخاب شده پوشش خواهد داد که مزیت این دستاورد بهترین خدمات با کمترین قیمت خواهد بود.

منبع: چابک آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده