تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۶۳۶
کد خبر: ۲۳۴۴۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با حضور اسماعیل زارعی کوشا مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و احمد خانی نوذری، معاون اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، اسماعیل زارعی کوشا با معرفی حسین عامریان به عنوان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، گفت: با حضور دکتر عامریان مسیر ارتقاء شرایط و بهبود وضعیت این صندوق تسریع خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در دوران مدیریت جدید در مسیر خدمت به ذینفعان صندوق به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.
زارعی کوشا با قدردانی از تلاش‌های مسرور، وی را مدیری موفق و باسابقه اجرایی و دانشگاهی خواند و از طرف وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی از زحمات وی تشکر کرد.
وی، عامریان را مدیری علمی، جهادی، انقلابی و از رویش‌های ارزشمند انقلاب دانست و تاکید کرد: قطعا حضور وی نه فقط برای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بلکه برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مغتنم خواهد بود.
احمد خانی نوذری، معاون اقتصادی نیز در این آیین گفت: صندوق، شرایط خاص و ویژه‌ای دارد که امیدواریم آقای عامریان که از مدیران خوشنام حوزه بازار سرمایه است در این مسوولیت نیز موفق باشد.
در ادامه، عامریان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با قدردانی از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این صندوق را یک مجموعه ارزشمند با ظرفیت‌های فراوان عنوان و تصریح کرد: زیرساخت‌های مطلوبی در صندوق فراهم شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان برنامه‌های مدنظر را اجرا کرد.
وی گفت: با توجه به شناختی که از موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در این مدت پیدا کرده ام، عمق مشکلات هم زیاد و نیازمند تحول اساسی در رویکرد‌ها و اقدامات است که جز با تلاش همه همکاران و استفاده از تجارب مدیریتی پیشین تحقق نخواهد یافت.
عامریان افزود: در راستای اعتلای صندوق و خدمت به بازنشستگان و شکوفایی اقتصاد برنامه‌هایی داریم که با اجرای آن، آینده خوبی در انتظار صندوق خواهد بود.
دراین نشست همچنین دکتر رضا مسرور گزارشی از اقدامات دوران‌مدیریت دوساله خود ارائه کرد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، قدردانی شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده