تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۳۰۳۵۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معرفی نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی در هیات نمایندگان اتاق تهران

چهار کرسی از ۲۰ صندلی دولت تعیین‌تکلیف شد

‌می‌متالز - وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به اتاق تهران، چهار نماینده از پنج نماینده این وزارتخانه برای حضور در ترکیب هیات نمایندگان دوره دهم اتاق تهران را معرفی کرد؛ دو چهره از دور گذشته و دو چهره جدید از سوی وزیر جهاد کشاورزی معرفی شده‌اند که یکی از آن‌ها از فعالان بخش خصوصی است.

به گزارش می‌متالز، وزارت جهاد کشاورزی طی نامه‌ای به رئیس اتاق بازرگانی تهران، چهار تن از نمایندگان خود را برای حضور در دور دهم هیات نمایندگان این اتاق معرفی کرد. سهمیه وزارت کشاورزی از کرسی‌های دولتی پنج نماینده است و این وزارتخانه باید یک نفر دیگر را نیز معرفی کند.

در نامه وزارت جهادکشاورزی، احمد خانی نوذری، عطاالله اشرفی اصفهانی، مجید موافق قدیری و جعفر فرجی، معرفی شده‌اند و جای نفر پنجم فعلا خالی است. عطاالله اشرفی اصفهانی و جعفر فرجی در دوره نهم نیز از سوی همین وزارتخانه به عنوان نمایندگان دولت معرفی شده و جزو هیات نمایندگان اتاق تهران بودند.

احمد خانی نوذری که در حال حاضر معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، به عنوان یک چهره جدید معرفی شده تا این وزارتخانه بزرگ و مهم اقتصادی نیز در اتاق تهران نماینده داشته باشد. گرچه این احتمال وجود دارد که در فهرست ۱۵ نفره وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز افراد دیگری از این وزارتخانه یا دیگر سازمان‌های وابسته حضور داشته باشند.

وزارت جهاد کشاورزی هم‌چنین در بین چهار نماینده معرفی شده، نام مجید موافق قدیری را هم قرار داده است که از فعالان بخش خصوصی محسوب می‌شود و رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان است. او هم‌چنین دبیرکل و عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و یونان است.

با اعلام نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به زودی ۱۵ نماینده خود در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران را اعلام کند تا پس از آن جلسات ماهانه هیات نمایندگان برگزار شود.

چهار کرسی از ۲۰ صندلی دولت تعیین‌تکلیف شد

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده