به گزارش میمتالز، پروفسور وظیفه دوست، رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران افزود: آینده پژوهیهای انجام شده در کشور نشان میدهد که شرکتهایی همچون صنایع مس شهید باهنر با توجه به بنیه قوی و کیفیت بالای محصولات و برند ارزشمندی که دارند و همچنین نیاز روز افزونی که در سطح جهانی به محصولات مسی وجود دارد میتوانند از طریق صادرات در مقوله مهم ارز آوری برای کشور در این شرایط حساس نقشی جدی داشته باشند.
وی ضمن تقدیر از فعالیتهای بازاریابی صورت گرفته در بازار داخل و صادرات گفت عبور از رکورد ده ساله تولید، فروش و صادرات بصورت همزمان در یک بنگاه عظیم اقتصادی آن هم بصورت تناژی حاکی از تمرکز جدی بر همه فرایندهای شرکت است که برای یک بنگاه B ۲ B جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران گفت ابهام درخصوص رویکرد دولت بعدی در ابتدای سال جاری برطرف شده و رویکرد یکپارچه حاکمیت در ارتباطات جهانی آیندهای روشن را برای مبادلات اقتصادی کشور نوید میدهد.
پروفسور حسین وظیفه دوست با یادآوری سیاستهای جدید دولت در توجه به صادرات غیر نفتی افزود: مجموعههای اقتصادی باید استراتژیهای متناسب با این رویکرد را اتخاذ کرده و ضمن انجام سرمایهگذاری لازم، آماده ورود به بازارهای جهانی باشند.
وی ضمن تقدیر از فضای حرفهای غرفه مس باهنر و حضور پر رنگ در نمایشگاه برق، آن را به عنوان نمادی از یک رویکرد حرفهای برای بنگاهی دانست که مفهوم بازاریابی و برندینگ را به خوبی درک کرده و این نگرش خودش را در آمارهای فروش و صادرات نشان داده است.
پرفسور وظیفه دوست که علاوه بر ریاست انجمن علمی بازاریابی ایران عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران میباشد ضمن تقدیر از سابقه همکاری مس باهنر و استفاده از خدمات صندوق ضمانت صادرات خود برای صادرات به کشورهای آسیای شرقی اضافه نمود با رصدهایی که کارشناسان ما انجام داده اند و گزارشات منتشر شده اهمیت صادرات در مجموعههای زیر مجموعه هلدینگ صدر تامین و شستا روز به روز بیشتر شده که جای خوشحالی دارد و صندوق توسعه صادرات کشور که خدمات معرفی نشده زیادی دارد و میتواند کمک شایان توجهی به صادرات شرکتها نماید آماده هرگونه حمایت و همکاری با شستا و صدر تامین است.
منبع: صدای بورس