تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۲۳۸۶۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۱۶۲میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - بیش از ۱۱۶۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۶۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۱۶۲ میلیارد و ۳۲ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۳۶۳ هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال در بیش از ۱۲۳ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۳۷۷ دفعه طی ۱۶۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۲۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۱۵۰ هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۶۵ روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۳۲ هزار و ۴۱۴ واحد افزایش، معادل ۲.۴۸ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۱۲۱ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۲ هزار و ۲۳۸ واحد کاهش، معادل ۱۶.۴۳ درصد افت کرده و رقم ۳۶۷ هزار و ۵۶۳ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۲ هزار و ۳۴۶ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۱ هزار و ۴۴۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۳ هزار و ۷۹۹ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۵۴۷ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۳۷ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۱۵ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده