تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۸
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۴۳۷۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۲۹۷ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - بیش از ۱۲۹۷میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۹۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۹۷ میلیارد و ۸۱۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲۵۷ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال در بیش از ۱۳۳ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۳۲۴ دفعه طی ۱۹۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۴۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۴۴۶ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۹۰ روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۵۵ هزار و ۴۱۵ واحد افزایش، معادل ۴.۲۴ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۱۲۳ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۰ هزار و ۳۲۹ واحد کاهش، معادل ۱۸.۲۶ درصد افت کرده و رقم ۳۵۹ هزار و ۴۷۲ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۸ هزار و ۸۲۵ واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۳۷ هزار و ۹۲۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹ هزار و ۷۰۵ واحد افزایش به عدد ۲ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۴۵۳ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۱۰ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۷۶ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده