تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۴۱۳۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۲۳۹میلیارد سهم در بورس طی ۹ ماه گذشته

‌می‌متالز - بیش از ۱۲۳۹میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، طی ۱۷۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد ۱۲۳۹ میلیارد و ۲۱۹ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۸۶۵ هزار و ۹۶۱ میلیارد ریال در بیش از ۱۲۸ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۲۸۱ دفعه طی ۷۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۳۲ میلیارد و ۸۷۸ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۳۱۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۷۹ روز با ۱۰ هزار و ۷۶۰ واحد رشد، معادل ۰.۸۲ درصد رشد کرد و در پایان ماه گذشته به رقم یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۴۶۷ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۹۱ هزار و ۵۸۸ واحد کاهش، معادل ۲۰.۸۲ درصد افت کرد و رقم ۳۴۸ هزار و ۲۱۳ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۵ هزار و ۹۷۱ واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۹۵ هزار و ۷۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۸ هزار و ۲۰۹ واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۳۹ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۶۸ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱.۴۷ درصد افت همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده