تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۵
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۴۳۱۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۲۷۶میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - بیش از ۱۲۷۶میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۸۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۷۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۱۲۱ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال در بیش از ۱۳۱ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۱۴ دفعه طی ۱۸۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۳۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۳۹۷ هزار و ۹۳۳ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۸۵ روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۸۹ هزار و ۶۵۱ واحد افزایش، معادل ۶.۸۶ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۵۸ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۱ هزار و ۷۰۲ واحد کاهش، معادل ۱۶.۳۰ درصد افت کرده و رقم ۳۶۸ هزار و ۹۹ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۹۸ هزار و ۶۵۲ واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۶۷ هزار و ۷۵۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۳ هزار و ۸۷۶ واحد افزایش به عدد ۲ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۶۲۴ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۱۸ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۲.۸۴ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده