تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۲۷۶۷۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۰۶۶ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - بیش از ۱۰۶۶ میلیارد سهم به ارزشی بالغ بر ۶۴۹۲هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته طی ۱۳۱روز معاملاتی در بورس دادوستد شد.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۰۶۶ میلیارد و ۳۶۷ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۴۹۲ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال در بیش از ۶۰ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۳۴ دفعه طی ۱۳۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۳۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۹۱۵ هزار و ۵ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۳۱ روز، با ۴۷ هزار و ۴۶۱ واحد کاهش، معادل ۳.۴۷ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۹۰ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۳۲ هزار و ۳ واحد افزایش، معادل ۹.۱۹ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۸۰ هزار و ۲۷۱ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۷۷ هزار و ۴۲۶ واحد افت در این مدت به رقم ۹۸۶ هزار ۶۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۶ هزار و ۷۰ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۴۹۹ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۲۸ درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱.۴۱ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده