تاریخ: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۳۶
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۳۹۱۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صورت‌های مالی چند شرکت بورسی منتشر شد

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات و صورت‌های مالی گزارش تلفیقی شرکت، چادرملو با سود خالص بیش از ۱۴ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۹۱ درصد رشد داشته است. همچنین شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دوره ۶ ماهه منتهی به تاریخ ۳۱شهریور ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۲۳۲ تومان سود محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۱۹۸ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این گروه کارخانجات صنعتی تبرک با نماد تبرک نیز اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. بر این اساس در دوره منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۰ شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک به ازای هر سهم ۴٫۳ تومان سود محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۹۳ درصد کاهش داشته است. سود خالص این شرکت ۹٫۶ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۹۳ درصد افت داشته است.

شرکت سیمان باقران با نماد سباقر نیز اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۰ حود را منتشر کرد. بر این اساس اطلاعات و صورت‌های مالی سباقر سود خالص این شرکت بیش از ۶۶ میلیارد تومان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۷ درصد رشد داشته است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده