تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۴۱۵۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توسعه کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی غرب استان خراسان جنوبی در اولویت قرار گیرد

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان‌های غرب خراسان جنوبی درمجلس گفت: توسعه فرآوری مواد معدنی و جذب سرمایه گذاران در شهرستان‌های حوزه انتخابیه یکی از برنامه‌های راهبردی است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام مجید نصیرایی در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی و فعالان اجتماعی طبس اظهار داشت: در همین راستا جلسات متعددی با سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی انجام شده است تا فرآوری مواد معدنی در جوار معادن انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس وسرایان درمجلس شورای اسلامی در هفته جاری نیز یک تیم سرمایه گذاری بازدید از شهرستان برای جانمایی محل احداث را انجام دادند.

نصیرایی درباره تفکیک حوزه انتخابیه، طرحی در کمیسیون شورا‌ها مطرح است، حوزه‌های انتخابیه زیادی در کل کشور متقاضی این موضوع هستند، اما لازم است که یک نماینده به حوزه انتخابیه غرب استان اضافه شود؛ که درحال پیگیری هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به مساله تامین آب اشاره کرد و مژده داد که پیگیری‌های موثری در خصوص رفع این مشکل انجام شده که بزودی اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان همچنین در جمع مردم در جلسه بررسی مشکل خشک شدن آب قنات‌های روستا‌های اصفهک و فهالنج شرکت کرد.

این جلسه که با حضور حدود یکصد نفر از اهالی روستا‌های فهالنج و اصفهک، امام جمعه بخش دیهوک، مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان جنوبی و سرپرست فرمانداری و معاونت استانداری شهرستان طبس برگزار شد و بیش از ۳ ساعت به طول انجامید نمایندگان کشاورزان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.

حجت الاسلام نصیرایی ضمن همدردی با کشاورزان تاکید کرد، اگر در ماجرای حفر چاه‌ها حقی از کسی ضایع شده است باید بر اساس عدالت برای جبران آن اقدام گردد.

در پایان صورتجلسه‌ای برای حل مشکل قنات دو روستا تنظیم و به امضای مدیران حاضر در جلسه و روسای شورای اسلامی روستای فهانج و اصفهک رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده