تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۴۲۰۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نماینده ارومیه از توضیحات عبدالملکی قانع شد/ وزارت کار، هماهنگ کننده دستگاه‌های متولی حوزه اشتغال است

‌می‌متالز - عبدالملکی وزیر کار در صحن مجلس در پاسخ به سوال نماینده ارومیه گفت: اینکه همه ما از مشکل بیکاری ناراحت باشیم منطقی است؛ من هم اگر جای شما بودم حتما در حوزه اشتغال تذکر میدادم، اما وزارت کار مسوول مستقیم ایجاد اشتغال نیست، ما هماهنگ کننده هستیم.

به گزارش می‌متالز، عبدالملکی وزیر کار امروز در صحن مجلس در پاسخ به سوال نماینده ارومیه گفت: اینکه همه ما از مشکل بیکاری ناراحت باشیم منطقی است؛ من هم اگر جای شما بودم حتما در حوزه اشتغال تذکر میدادم، اما وزارت کار مسوول مستقیم ایجاد اشتغال نیست، ما هماهنگ کننده هستیم

وی افزود: اشتغال به حوزه‌های صنعت، کشاورزی،‌ای تی و فناوری اطلاعات، گردشگری، محیط زیست و موضوعات مختلفی مرتبط است و با عنوان دبیر شورای عالی اشتغال متولی پیگیری و هماهنگی بین این حوزه‌ها هستیم.

وزیر کار گفت: در ۱۸ ماه برنامه ایجاد یک میلیون و ۸۵۰ هزار شغل در دستور کار است و در سه ماه ۲۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کردیم.

قالیباف رئیس مجلس هم در این جلسه گفت: ریشه مشکل اشتغال در کشور تاریخی است؛ تاکنون دو نوبت شورای عالی با حضور رئیس جمهور در این زمینه تشکیل شده است باید به دولت فرصت داد و آقای عبدالملکی، هم دغدغه دارند و تلاششان همین است

با توضیحات رئیس مجلس و حمایت نمایندگان از اظهارات وزیر کار، نماینده ارومیه قانع شد.

تعداد بازدید : 4

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده