تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۴۲۶۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای میان وزارت صمت و ۷ بانک عامل اعلام کرد:

هماهنگی و هم افزایی وزارت صمت با شبکه بانکی و وزارت اقتصاد برای تحقق تامین مالی زنجیره‌ای

‌می‌متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای میان وزارت صمت و ۷ بانک عامل از هماهنگی و هم افزایی وزارت صمت با شبکه بانکی و وزارت اقتصاد برای تحقق طرح تامین مالی زنجیره‌ای خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احسان خاندوزی در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای میان وزارت صمت و ۷ بانک عامل با بیان این مطلب، افزود: تامین مالی زنجیره‌ای کلان پروژه‌ای مستمر و رو به جلو در دولت سیزدهم است.

تامین مالی زنجبره‌ای یکی از حلقه‌های زنجیره مقاوم شدن اقتصاد و تاب‌آوری اقتصادی

وی همچنین تامین مالی زنجیره‌ای را اقدامی تحولی دانست و ادامه داد: این موضوع یکی از اقدامات حلقه‌های زنجیره مقاوم شدن اقتصاد و تاب‌آوری تولیدگران، فعالان اقتصادی و صنعتگران در شرایط کنونی است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین تصریح کرد: سرفصل، هدف گذاری، مسیر و جهت در وزارت اقتصاد این است که به بانک مرکزی کمک شود تا تامین مالی زنجیره تولید در دولت سیزدهم به یک کلان پروژه مستمر و رو به آینده تبدیل شود.

ساماندهی مسیر‌های مالی تامین مالی منتج به تولید

خاندوری گفت: کمک خواهیم کرد تا تمام مسیر‌های منتج به تامین مالی تولید ساماندهی شوند تا فعالان اقتصادی در دغدغه نداشته باشند.

گفتنی است مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای میان وزارت صمت و ۷ بانک عامل با حضور علی آقا محمدی؛ رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری، وزرای صمت و اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد.

هفت بانک صادرات، ملت، تجارت، مسکن، پارسیان، ملی و صنعت و معدن این تفاهم‌نامه را امضا نمودند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده