تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۴۳۲۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تاکید استاندار بر تامین سوخت جایگزین کارخانجات سیمان کرمانشاه

‌می‌متالز - استاندار کرمانشاه گفت: با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و گاز امروز برای تامین سوخت جایگزین کارخانجات سیمان اقدام شد و بر این اساس توقف بخش تولیدی را در این صنایع اتفاق نخواهیم داشت.

به گزارش می‌متالز، هوشنگ بازوند در نشست پیگیری مشکلات تامین سوخت کارخانجات سیمان اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی ربط وظیفه دارند نهایت تلاش و جدیت خود را برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بکارگیرند.

وی افزود: با همکاری شرکت نفت و گاز تلاش شود که مشکلی جهت تامین سوخت این کارخانجات وجود نداشته باشد؛ و همه موظف هستیم که برای افزایش تولید به با رویکرد رونق اقتصادی مساعدت و کوشش مستمر با همراهی بیشتر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل و تسریع در انجام امور صنایع بزرگ و تولید کنندگان تأکید داشت و گفت: دولت محترم همواره از مدیران استانی می‌خواهد که به منظور تسریع در حل مشکلات در استان‌ها تصمیم گیری شود و نباید شرکت‌ها منتظر ارائه راهکار از مرکز باشند.

بازوند، با اشاره به سابقه درخشان مردم استان در طول هشت جنگ تحمیلی و رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بیان داشت: ما متعهد هستیم تا روزی که در استان مدیر هستیم با تمامی تلاش در جهت رفع مشکلات کار کنیم و باید همواره در کنار مردم باشیم و با تعهد و تدبیر برای توسعه این استان شهید پرور کوشش داشته باشیم.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به اختصاص ۵ میلیون متر معکب از گاز کشور به کارخانجات سیمان، خواستار اختصاص سهمیه‌ای از این حجم گاز به صنایع سیمان استان شد و از مدیر شرکت گاز استان خواست که نهایت اهتمام و پیگیری خود را در این زمینه بکار بگیرد.

در این جلسه مصوب شد که تا ٢٠ روز آینده پالایشگاه کرمانشاه سوخت لازم را برای ٢ کارخانه‌ی سیمان سامان و سیمان غرب تأمین کند و شرکت گاز پیگیری نماید تا سهمیه‌ای از ۵ میلیون متر معکب گاز در کشور به استان اختصاص پیدا کند.

منبع: ایرسا آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده