تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۴۱۶
کد خبر: ۲۴۳۹۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سعیدی خبر داد:

خرابی محموله‌های جو وارداتی به دلیل کمبود زیرساخت‌های چابهار

‌می‌متالز - نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس، گفت: متاسفانه میزان زیرساخت‌های ایجاد شده در بندر چابهار برای نگهداری نهاده‌های دامی بسیار کم بوده و این موضوع خرابی محموله جو وارداتی را رقم زده است.

به گزارش می‌متالز، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص خسارت به محموله جو وادراتی شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار، گفت: به دلیل کمبود زیرساخت‌ها مانند سوله در بندر چابهار هر از چندگاهی شاهد چالش در زمینه نگهداری نهاده‌های دامی وارداتی هستیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از نیاز کشور به نهاده‌های دامی از طریق بندر شهید بهشتی چابهار تامین می‌شود و شاهد پهلوگیری کشتی‌های متعددی هستیم، ادامه داد: تلاش شده تا در سال‌های اخیر بخشی از زیر ساخت‌های مورد نیاز مانند انبار و سوله در بندر شهید بهشتی و اطراف چابهار ایجاد شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه متاسفانه میزان زیرساخت‌های ایجاد شده در بندر چابهار برای نگهداری نهاده‌های دامی بسیار کم بوده و این موضوع خرابی محموله جو وارداتی را رقم زده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه بحران و بارندگی شدید پیش بینی شده بود می‌توانستند محموله جو وارداتی را به انبار‌های موجود منتقل کنند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر چابهار بسیار بیشتر از ظرفیت‌های زیرساختی این بندر است، گفت: در گذشته نیز شاهد خرابی نهاده‌های دامی وارداتی به واسطه کمبود زیرساخت‌ها بوده‌ایم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده