تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۹۹۸
کد خبر: ۲۴۴۳۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود؛

فراخوان فروشگاه‌‎ های اینترنتی جهت حضور در جشنواره خرید شفاف

‌می‌متالز - در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص شفاف‌سازی نظام توزیع، نظارت کامل بر قیمت‌ها، حذف واسطه‌های زاید و کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده، جشنواره "خرید شفاف" از ۲۵دی‌ماه۱۴۰۰ به مدت یک ماه در قالب اصناف منتخب، فروشگاه‌های مجازی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه‌وتره‌بار برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، جشنواره "خرید شفاف"توسط دفتر خدمات عمومی وزارت صمت و با راهبری معاونت تجارت و خدمات این وزارتخانه برگزار می‌گردد و اطلاعیه‌های این جشنواره در مجاری رسمی وزارت صنعت معدن تجارت و رسانه‌های تحت پوشش ازجمله www.e-sonoof.ir و www.۱۲۴.ir و shatanews.ir و mimt.gov.ir و تارنمای linkbazar.ir منتشر خواهد شد.
مخاطبین فراخوان فروشگاه‌های اینترنتی دارای سکوی فروش یا راهنمای خرید می‌باشند و رعایت مقررات عمومی از جمله قانون تجارت الکترونیکی، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط و دارابودن سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا/ خدمت توسط واحد‌های صنفی شامل هر یک از انواع سکو‌های درج آگهی، غرفه سازی یا فروشگاه سازی از شرایط فروشگاه‌های اینترنتی جهت شرکت در این فراخوان است.

همچنین فروشگاه‌های اینترنتی باید با رعایت سیاست‌های قیمت‌گذاری و ارایه تخفیف ویژه برای جشنواره، صفحه ویژه (Landing Page) برای جشنواره خرید شفاف را ایجاد و بنر تبلیغاتی جشنواره در صفحه اول فروشگاه را نمایش دهند.

همچنین نوع سکو و خدمات قابل‌ارائه به واحد‌های صنفی و نشانی صفحه ویژه در طرح پیشنهادی موجود باشد و نام فروشگاه، آدرس دقیق اینترنتی و نشانی مرکز اصلی، پیشنهاد برای جشنواره، گستره جغرافیای توزیع کالا و نام مدیر مسئول در ایمیل ارسالی به صورت واضح مشخص گردد.

دارابودن یکی از انواع سکو‌های فروش اینترنتی یا راهنمای خرید نظیر سکو‌های قیمت‌یابی، درج آگهی، غرفه سازی یا فروش اینترنتی، برخورداری از شبکه مشتریان و حجم فروش مناسب، دسترسی به تأمین‌کنندگان محصولات موردنیاز و برخورداری از وبگاه با ظاهر و پشتیبانی مناسب از مهمترین معیار‌های انتخاب است.

زمان آغاز فراخوان ۱۵دی‌ماه۱۴۰۰، مهلت ارسال پیشنهاد‌ها تا ۲۲دی‌ماه۱۴۰۰ و زمان انتخاب فروشگاه‌های اینترنتی نیز ۲۵دی‌ماه۱۴۰۰ است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل info@linkbazar.ir پیشنهادات خود را ارسال نمایند و یا جهت ارسال به دبیرخانه با شماره تلفن ۸۸۹۶۱۰۹۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده