تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۴۴۵۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
حسینی کیا خبر داد:

تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون صنایع

‌می‌متالز - نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست امروز سه‌شنبه ۲۱ دی ماه (کمیسیون متبوعش گفت: بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی کشور و پیشنهادات نمایندگان در این خصوص دستور کار اول نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

نماینده مردم سنقر درمجلس شورای اسلامی افزود: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، بررسی یکی از بند‌های لایحه بودجه ۱۴۰۱ در خصوص محل هزینه کرد درآمد‌های حوزه صنعت بود و مقرر شد تمامی این درآمد‌ها در همان حوزه صنعت هزینه شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: دستور کار دوم کمیسیون بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه بود که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید و گزارش آن نیز در صحن قرائت خواهد شد. مبالغی که باید در چهار چوب مسوولیت‌های اجتماعی مجموعه فولاد هزینه شود در بخشی خارج از محل مشخص شده هزینه شده و از طرفی اخلال در نظام توزیع و فساد‌های مالی که مجموعاً به حدود ۹۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد از جمله دلایل درخواست این تحقیق و تفحص است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده