تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۴۴۷۷۳
سرویس خبر : انرژی
پاکمهر تاکیدکرد:

لزوم رفع دائمی معضل سوخت زمستانی در خراسان شمالی

‌می‌متالز - نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس، گفت: مشکل تامین سوخت صنایع خراسان شمالی باید با فوریت حل و فصل شود.

به گزارش می‌متالز، سید محمد پاکمهر با اشاره به بازدید مشترک با مدیرعامل شستا کشور از کارخانه سیمان بجنورد اظهار داشت: در این بازدید طی تماس تلفنی با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیگیر درمان درد مزمن صنایع خراسان شمالی شدیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: طی این بازدید با معاون وزیر نفت و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس تلفنی برقرار شد که هر چه سریع‌تر در پایتخت جهت اتخاذ تصمیم مناسب و ماندگار برای رفع دائمی معضل سوخت زمستانی جایگزین صنایع خراسان شمالی جلسه فوری تشکیل شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر یکی از ابر چالش‌های مزمن پیش روی صنایع مادر خراسان شمالی خاموشی خواب صنایع با شروع فصل سرما و افت فشار گاز خانگی و قطعی سوخت مصرفی آن‌ها است.

پاکمهر با بیان اینکه ضرر و زیان وارد به این صنایع گا‌ها جبران‌ناپذیر است گفت: با توجه به نطق اضطراری در صحن مجلس و برقراری چندین جلسه با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ذخیره‌سازی سوخت زمستانی برای مدت یک ماه پیگیری و به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: این بزرگترین خدمت به صنایع بزرگ استان‌های محروم و دورافتاده‌ای، چون خراسان شمالی است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده