تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۲۴۴۸۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

افزایش تولید فولاد توسط انجمن آهن و فولاد چین

‌می‌متالز - داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) نشان داد نرخ تولید فولاد و میزان موجودی محصولات فولاد نهایی در کارخانه‌های عضو این انجمن افزایش یافته است.

تغییرات نرخ تولید

به گزارش می‌متالز، طبق داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) در روز دوشنبه ۱۰ ژانویه، کارخانه‌های عضو این انجمن نرخ تولید فلز داغ، فولاد خام و فولاد نهایی را در اواخر دسامبر در مقایسه با ۱۰ روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش دادند.

میزان تولید از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ دسامبر

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) نرخ تولید فولاد خام توسط کارخانه‌های عضو این انجمن از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ دسامبر حدود ۲.۰۹ میلیون تن در روز بود که نسبت به ۱۰ روز گذشته حدود ۱۰.۶۷ درصد افزایش یافته است.

داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) نشان داد نرخ تولید فولاد تمام شده توسط اعضای این انجمن از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ دسامبر حدود ۱.۹۶ میلیون تن در روز بود که در مقایسه با ۱۰ روز قبل با افزایش ۷.۱۱ درصدی همراه بود.

طبق داده‌های انجمن آهن و فولاد چین نرخ تولید فلز داغ توسط اعضای انجمن حدود ۱.۸۹ میلیون تن در روز بود که نسبت به ۱۰ روز قبل افزایش ۱۵.۲۷ درصدی را تجربه کرده است.

موجودی فولاد نهایی کارخانه‌ها

بررسی داده‌های انجمن آهن و فولاد چین نشان داد موجودی فولاد نهایی کارخانه‌ها در تاریخ ۳۱ دسامبر حدود ۱۱.۳۰ میلیون تن بود، این در حالی است که نسبت به ۱۰ روز گذشته با کاهش ۲.۲۷ میلیون تنی (۱۶.۷۵ درصد) همراه بود.

موجودی محصولات فولادی در بازار اسپات

فعالان بازار اعلام کردند موجودی کویل نورد گرم فولادی در بازار اسپات در تاریخ ۳۱ دسامبر حدود ۱.۵۴ میلیون تن بوده که نسبت به ۱۰ روز گذشته حدود ۴۰۰۰۰ تن (۲.۵%) کاهش یافته است.

به نقل از معامله گران، موجودی کویل نورد سرد در بازار اسپات در تاریخ ۳۱ دسامبر ۱.۱۱ میلیون تن بوده که نسبت به ۱۰ روز گذشته افزایش ۶۰۰۰۰ تنی (۵.۷%) را تجربه کرده است.

موجودی ورق فولادی در بازار اسپات در تاریخ ۳۱ دسامبر حدود ۰.۹۰ میلیون تن گزارش شده است که نسبت به ۱۰ روز گذشته حدود ۱۰۰۰۰ تن (۱.۱٪) افزایش یافته است.

متال بولتن اعلام کرد موجودی سیم مفتول فولادی در بازار اسپات در تاریخ ۳۱ دسامبر حدود ۱.۲۳ میلیون تن شنیده شد، که نسبت به ۱۰ روز قبل با کاهش ۳۰۰۰۰ تنی (۲.۴٪) همراه بود.

به نقل از منابع خبری موجودی میلگرد فولادی در بازار اسپات در تاریخ ۳۱ دسامبر حدود ۲.۹۸ میلیون تن اعلام شده که نسبت به ۱۰ روز گذشته حدود ۸۰۰۰۰ تن کاهش (۲.۶%) داشته است.

مجموع موجودی همه پنج محصول اصلی در بازار اسپات در تاریخ ۳۱ دسامبر حدود ۷.۷۶ میلیون تن شنیده شد که در مقایسه با ۱۰ روز گذشته حدود ۸۰۰۰۰ تن کاهش (۱.۰%) را تجربه کرده است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده