تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۴۵۰۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون توسعه فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه پشتیبان صنایع خودروسازی و لوازم خانگی کشور

‌می‌متالز - معاون توسعه فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت پشتیبانی از صنایع خودروسازی و لوازم خانگی کشور گفت: فولاد مبارکه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، درصدد تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین‌دستی ازجمله خودروسازی و تولیدکنندگان لوازم خانگی داخل کشور است.

به گزارش می‌متالز، احمد یوسف‌زاده معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی طی ۲۹ سال توانست با اجرای طرح‌های توسعه به دستاورد‌های قابل توجهی دست یافته و برای میهن اسلامی‌مان افتخارآفرینی کند.

وی افزود: همچنین این بنگاه عظیم صنعتی، علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه توانست با تکیه بر توان متخصصان داخلی از ظرفیت تولید ۲.۴ میلیون تنی زمان راه‌اندازی به ظرفیت ۱۰ میلیون تنی کنونی برسد.

معاون توسعه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، درصدد تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین‌دستی ازجمله خودروسازی و تولیدکنندگان لوازم خانگی داخل کشور است که امیدواریم با اتکاء به خداوند متعال، این مهم نیز بیش از پیش محقق شود.

وی گفت: درصدد آن هستیم تا با حفظ پایداری در تولید، زیرساخت‌های انرژی، راه، حمل‌ونقل ریلی را ارتقا داده تا بتوانیم با استفاده از توان داخلی، سرآمد تولید کمی، کیفی و متوازن در کشور و جهان باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده