تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۰
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۴۵۰۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
یادداشت مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به مناسبت ۲۳ دی؛

قدر این امانت گرامی را می‌دانیم

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در پیامی به مناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه بر اهمیت جایگاه بازنشستگان فولاد مبارکه در انتقال دانش و تجربیات به صنعت فولاد کشور تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به مناسبت بیست و سوم دی ماه، بیست و نهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، یادداشتی نوشته است. احمد سعیدبخش در این یادداشت نوشته:

بدون شک شرکت فولاد مبارکه یکی از پرافتخارترین واحد‌های صنعتی کشور بوده و همچون دُر درخشانی بر تارک صنایع ایران نورافشانی می‌کند. این واحد عظیم که حاصل دسترنج و تلاش همکاران ما در ادوار گذشته است و با پشتکار و خلاقیت، دلسوزی و تلاش شبانه‌روزی به بهره‌برداری رسید، با ظرفیت تولید ۲.۴ میلیون تن در سال شروع و امروز شاهد تولید ۷.۲ میلیون تنی با محصولات متنوع آن در سایت فولاد مبارکه و ۱۰.۲ میلیون تن به‌صورت تجمعی هستیم.

خوشبختانه همکاران ما قدر این امانت گرامی را دانسته و هر روز با تلاش‌های مستمر شاهد دستاورد‌های جدید و رکورد‌های پی‌درپی هستیم، یکی از راز‌های موفقیت این واحد عظیم توسعه‌های مستمر برای ارتقاء کمی و کیفی بوده است.

توسعه، یعنی تزریق خون تازه در رگ‌های کارخانه؛ و خوشبختانه تمام مدیران فولاد مبارکه با نگاهی مثبت نسبت به اهمیت این امر واقف بوده‌اند و از آن حمایت کرده‌اند.

کسب افتخاراتی از قبیل دریافت دوبار تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی و حضور در بین ۲۵ کشور دانشی برتر آسیا و در ردیف قرارگرفتن شرکت‌هایی، چون تویوتا، ال‌جی، سامسونگ و غیره... دریافت بالاترین امتیاز EFQM، در آسیا یکی پس از دیگری برگ‌های زرینی هستند که بر افتخارات این مجتمع عظیم می‌افزایند.

امروزه کمتر واحد فولادسازی در ایران می‌توان یافت که ردپایی از کارشناسان و متخصصان بازنشسته فولاد مباکه چه در عرصه راه‌اندازی و چه در عرصه بهره‌برداری به‌چشم نخورد و این خود مبین نقش فولاد مبارکه به‌عنوان دانشگاهی در امر نیروپروری و نهادینه‌کردن علم و دانش فولاد در راستای رهایی از وابستگی به بیگانگان است.

برای همه همکاران از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده