تاریخ: ۲۹ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۲۴۵۶۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فروش۳۵۰ میلیارد ریال کالا در سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: ۱۵۰ پارتی کالا به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیارد ریال در سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی فروخته شد.

به گزارش می‌متالز، «سیدعبدالمجید اجتهادی» در این باره اظهار داشت: ۲۵ استان در این حراج کالا داشتند که ردیف کالا‌های ۲۲ استان دارای پیشنهاد بودند. همچنین در این حراج ۴۷۰ پارتی کالا به ارزش پایه کارشناسی ۸۵۰ میلیارد ریال عنوان شد و قیمت کالا‌های به‌فروش رفته ۳۳ درصد بالاتر از قیمت پایه کارشناسی بوده است.

این مقام مسوول ادامه‌داد: سومین حراج حضوری اموال منقول تحت اختیار این سازمان به شماره ۱۴۰۰۰۳، در ۲ روز نخست هفته جاری (۲۵ و ۲۶دی‌ماه) با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت در مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

وی بیان‌داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت طبق روند ۲ حراج قبل، شاهد استقبال گسترده از سومین حراج این سازمان بودیم، به‌طوری‌که بخش عمده‌ای از کالا‌ها دارای پیشنهاد قیمت بودند.

اجتهادی تاکید کرد: به‌منظور توسعه و تسریع در فروش کالا به شکل بهینه‌تر، این سازمان در نظر دارد مزایده‌های الکترونیک به صورت فوق‌العاده و مزایده‌های موضوعی مانند لوازم یدکی خودرو و دیگر کالا‌ها را نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار کند.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی تجارت بین الملل (اگزیم نیوز)

عناوین برگزیده