تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۴۵۷۴۴
سرویس خبر : صنایع کوچک

آغاز عملیات بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی شماره یک آبادان با حضور وزیر صمت

‌می‌متالز - عملیات اجرایی پروژه بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی شماره یک آبادان با حضور وزیر صنعت معدن تجارت آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، سید رضا فاطمی امین عصر امروز پنجشنبه ۳۰دی ماه ۱۴۰۰ پس از ورود به آبادان و حضور در شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان، در مراسم آغاز پروژه بهسازی معابر و خیابان‌های این مجموعه تولیدی و صنعتی شرکت کرد و سپس از شرکت‌های فسفات کارون و پژو آذر کاسپین بازدید به عمل آورد.

وزیر صمت را در این بازدید آقا رضا فتوحی معاون امور اقتصادی استاندار، احسان عباسپور سرپرست فرمانداری ویژه آبادان، امیر حسین نظری رییس سازمان صمت خوزستان، علی خانی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر مسوولان استانی، منطقه ایی و شهری همراهی کردند.

وزیر صنعت معدن تجارت پس از این بازدید از شهرک صنعتی خرمشهر دیدار خواهد کرد و در نهایت با حضور در فرمانداری ویژه آبادان با فعالین اقتصادی این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

لازم به ذکر است که پروژه خیابان سازی و بهسازی شهرک صنعتی آبادان شامل ۲۵ کیلومتر خیابان سازی، ۴۵ کیلومتر شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و چهار کیلومتر جمع آوری شبکه فاضلاب با اعتبار ۴۸۱ میلیارد ریال است.

منبع: خبرگزاری برنا استان خوزستان

عناوین برگزیده