تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۴۶۰۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت:

رتبه نخست استان قزوین در کشور در زمینه درج قیمت تولید کننده بر روی کالا

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: استان قزوین در زمینه درج قیمت تولید کننده درب کارخانه بر روی کالا رتبه نخست را در کشور کسب نمود.

به گزارش می‌متالز، عزیزاله افضلی در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن با ارائه گزارشی گفت: اقدامات گسترده رسانه‌ای و اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌ها در زمینه درج قیمت تولید کننده درب کارخانه بر روی کالا انجام شده و همچنان این کار ادامه خواهد داشت.

وی از کسب رتبه نخست استان قزوین در زمینه درج قیمت تولید کننده درب کارخانه بر روی کالا‌ها در سطح کشور خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۳ جلسه اصلی و فرعی در استان تشکیل شده که تعداد ۲۶ جلسه به ریاست استاندار و بقیه جلسات به ریاست معاون اقتصادی استاندار تشکیل شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین از آمادگی برگزاری سه جشنواره فروش در صورت تصویب در ستاد تنظیم بازار استان تا پایان سال خبر داد و گفت: جشنواره شفاف از جمله این جشنواره هاست که شامل فروش اقلام اساسی از محل تولید کارخانه‌های مستقر در استان قزوین بدون واسطه به مصرف کنندگان است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده