تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۴۱
بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۲۴۶۱۷۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با تصمیم وزیر صنعت در آینده نزدیک رخ می‌دهد:

تغییر مدیرعامل ایران خودرو بعد از ۲.۵ سال و معرفی گزینه اصلی

‌می‌متالز - مدیرعامل جدید ایران خودرو هم بزودی از سوی وزیر صنعت، انتخاب و نهایی می‌شود تا فرشاد مقیمی بعد از حدود ۲.۵ سال مجبور به کناره گیری شود.

به گزارش می‌متالز، پس از تغییر مدیرعامل سایپا، مدیرعامل جدید ایران خودرو هم بزودی سکان اداره این خودروساز را در دست خواهد گرفت و فرشاد مقیمی بعد از حدود ۲.۵ سال باید مجبور به کناره گیری شود. حتی شنیده صورتجلسه تعیین اعضای هیات مدیره در ایدرو امضا شده است.

براساس این گزارش از قرار معلوم مهدی خطیبی توانسته اعتماد فاطمی امین وزیر صنعت را جلب کند و فعلا"، گزینه نهایی مدیریت "خودرو" است. وی دارای سوابقی، چون مدیرعاملی ریگان خودرو، مدیر فروش ‎ایران خودرو، مدیرعامل شرکت‌های لیزینگ ایران خودرو و توسعه تجارت و خدمات خودرو و همچنین رئیس یا عضو هیات مدیره شرکت‌های فعال در صنعت و واردات خودرو از جمله پارسیان موتور (نماینده انحصاری فیات)، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو، لیزینگ ایرانیان و تعاونی اعتبار ایران خودرو است.

هرچند انتخاب مدیرعامل ایران خودرو باید با رأی هیأت مدیره صورت گیرد، اما این بار هم مانند همیشه، وزیر صنعت و برخی نزدیکان وی نظر اصلی را در مورد انتخاب مدیرعامل خواهند داد.

حضور علی شیخ زاده در هیأت مدیره ایران خودرو نیز به قطعیت نزدیک شده و با سکانداری تیموری در سایپا، تغییر مدیرعامل شرکت پارس خودرو نیز مطرح شده است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده