تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۴۶۸۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درآمد ماهانه سیمان هرمزگان با افزایش همراه بود؛

افزایش نرخ ۲۴ درصدی «سیمان پاکتی» "سهرمز"

‌می‌متالز - گران‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی مورد عرضه قرار داد مربوط به «فروش صادراتی» با نرخ ۸۹۷ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان هرمزگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را طی این دوره ماهانه مبلغی بالغ‌بر ۹۳۸ میلیارد ریال اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه نیز درآمد‌های تجمیعی به ثبت رسیده خود را بالغ‌بر ۱،۶۸۷ میلیارد ریال بود.

درآمدی که سهرمز طی دوره یک‌ماهه از فروش محصولات شناسایی کرد متعلق به ۲ بازار داخلی و صادراتی بود که بیشترین میزان درآمد به‌دست‌آمده از بازار داخلی با ۷۵۵ میلیارد ریال بود که ۸۱ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را به خود اختصاص داد و مابقی آن را در بازار صادراتی با ۱۸۲ میلیارد ریال به ثبت رساند.

افزایش نرخ ۲۴ درصدی «سیمان پاکتی»

میزان درآمد "سهرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون

افزایش نرخ ۲۴ درصدی «سیمان پاکتی»

بر اساس این گزارش، درآمدی که شرکت سیمان هرمزگان در دی‌ماه از فروش محصولات به دست آورد در مقایسه با ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد رشد را در پی داشته، درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه با رشد ۱۸ درصدی همراه بود.

عمده‌ترین میزان درآمدی که سیمان هرمزگان از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «سیمان پاکتی (داخلی)» با ۳۹۴ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول برابر با ۶۴۰ هزارتومان در ازای هر تن ارائه شد که نرخ فروش این محصول با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود همچنین گران‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی مورد عرضه قرار داد مربوط به «فروش صادراتی» با نرخ ۸۹۷ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رسید.

میزان فروش محصولات "سهرمز"

افزایش نرخ ۲۴ درصدی «سیمان پاکتی»

بر پایه این گزارش، سیمان هرمزگان در دهمین ماه از سال گذشته مقدار فروش محصولات خود را ۱۴۳،۴۵۴ تن اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته با ۹ درصد کاهش همراه بود، از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۳۰۱،۰۵۰ تن از محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رفت، همچنین بیشترین محصول فروش رفته سیمان هرمزگان در دی‌ماه در اختیار «سیمان پاکتی (داخلی)» با ۶۱،۵۶۷ تن بود.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده