تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۴۰۹
کد خبر: ۲۴۸۳۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با سهم ۸۰ درصدی فروش داخلی شرکت محقق شد:

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال " سهرمز "

‌می‌متالز - بیشترین درآمد فروش شرکت سیمان هرمزگان در دی ماه امسال مبلغ ۳۹۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال محاسبه می‌شود که این رقم به تولید ۶۱ هزار و ۶۲۷ تن و فروش ۶۱ هزار و ۵۶۷ تن محصول سیمان پاکتی عرضه شده در بازار‌های داخلی تعلق دارد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان هرمزگان در حالی در فعالیت دی ماه امسال مبلغ ۹۳۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال درآمد فروش محقق ساخته است که ۸۰ درصد از این مبلغ به واسطه فروش داخلی محصولات تولیدی این مجموعه به دست آمده است.


عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


در ماهی که گذشت، "سهرمز" حدود ۱۴۶ هزار و ۱۴۰ تن انواع محصول تولید کرده است و ۱۴۳ هزار و ۴۵۴ تن از تولیداتش را در بازار‌های داخلی و خارجی فروخته است.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال


بر اساس این گزارش، درآمد فروش داخلی این مجموعه مبلغ ۷۵۵ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال ناشی از فروش ۱۲۳ هزار تن انواع محصول ثبت شده است و فروش خارجی ۲۰ هزار و ۳۵۵ تن از تولیدات شرکت به کسب بالغ بر ۱۸۲ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال درآمد فروش برای این مجموعه منجر شده است.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال

بیشترین درآمدو نرخ فروش محصولات


بیشترین درآمد فروش شرکت سیمان هرمزگان در دی ماه امسال مبلغ ۳۹۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال محاسبه می‌شود که این رقم به تولید ۶۱ هزار و ۶۲۷ تن و فروش ۶۱ هزار و ۵۶۷ تن محصول سیمان پاکتی عرضه شده در بازار‌های داخلی تعلق دارد. علاوه بر این، فروش صادراتی محصولات شرکت بالاترین نرخ فروش به مبلغ هشت میلیون و ۹۷۴ هزار ریال به ازای هر تن را به خود اختصاص داده است.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


پایان فعالیت این مجموعه فعال در گروه سیمان در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه با تولید ۳۲۸ هزار و ۱۸۰ تن انواع محصول و فروش ۳۰۱ هزار تن از تولیداتش به ارزش یک هزار و ۶۸۷ میلیارد ریال اعلام شده است.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال


علاوه بر این، درآمد داخلی "سهرمز" در دوره مذکور بیش از یک هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن مبلغ ۱۸۲ میلیارد و ۶۷۵ میلیون محاسبه می‌شود.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال



بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات


محصول سیمان پاکتی عرضه شده در بازار‌های داخلی بیشترین درآمد فروش و فروش صادراتی محصولات بالاترین نرخ فروش در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه را از آن خود ساخته است. جدول زیر، آمار مقدار تولید و فروش در کنار نرخ و درآمد فروش محصولات مورد اشاره را نشان می‌دهد.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال


روند معاملات


قیمت سهام شرکت سیمان هرمزگان در دی ماه امسال با تغییر اندک از مبلغ ۱۵ هزار و ۹۱۰ ریال به ۱۶ هزار و۲۰ ریال افزایش یافته است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، حدود ۱۰ میلیون و ۹۸ هزار سهم "سهرمز" در دو هزار و ۹۶۱ دفعه طی ماه گذشته در بازار سرمایه معامله شده است و این حجم معاملات ارزشی به مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال را در این بازار رقم زده است.

۹۳۸ میلیارد ریال، درآمد دی ماه امسال

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده