تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۶۰۳
کد خبر: ۲۴۶۹۰۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در سال جاری محقق شد؛

افزایش ۶۰ درصدی تولید سنگ آهک ده‌سرخ مبارکه

‌می‌متالز - با توجه به فعالیت خط خردایش جدید در معدن سنگ آهک ده‌سرخ از معادن شرکت تهیه و تولید مواد اولیه استقلال سپاهان و عضو مجموعه هلدینگ توکا فولاد، ظرفیت تولید سنگ آهک در این معدن افزایش یافت.

به گزارش می‌متالز، امین رهبری، سرپرست معدن ده‌سرخ مبارکه با اعلام این خبر، اظهار داشت: همزمان با شروع به‌کار خط جدید خردایش و افزایش تولید مواد معدنی در این معدن به موازات خط قدیم، افزایش تولید و بهره‌وری و فروش محصولات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری برای این شرکت داشته است.

وی با اشاره به این افزایش تولید گفت: در ۱۰ ماهه امسال مقدار ۷۵۰ هزار تن سنگ آهک تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته‌ایم. این میزان، رشد بسیار خوبی را نسبت به سال گذشته داشته است و امید می‌رود با ادامه این روند بتوانیم تا پایان سال از تولید و فروش بسیار خوبی برخوردار شویم.

سرپرست معدن ده‌سرخ مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: آثار افزایش تولید این واحد فعال معدنی نسبت به قبل هم در بحث اشتغال‌زایی و به کارگیری از نیروی انسانی بومی و هم در رونق و درخواست مواد اولیه از جانب شرکا اعم از صنایع قند و نیشکر، سیمان اصفهان و ... اهمیت دارد. امیدواریم در این شرایط، بتوانیم به نحو شایسته تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده