تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۴۷۲۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت خبر داد:

آمادگی پتروشیمی اروند برای عرضه اولیه در بورس بعد از تسویه بدهی‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل پتروشیمی اروند از تسویه بدهی‌های انباشته خبر داد و گفت: شرکت در آستانه عرضه اولیه سهام در بورس قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، حسن نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اروند تنها تولیدکننده EPVC خاورمیانه و دارای سهم در شرکت‌های تولیدکننده کلر دنیا است که چند شرکت منطقه را نیز از این حیث تامین می‌کند.

وی با اشاره رسیدن به ثبت رکورد‌های جدید در تولید و فروش محصولات افزود: در چشم‌انداز شرکت نیز طرح‌های توسعه در نظر گرفته شده تا بتوان از واردات برخی محصولات بی‌نیاز شد و در کنار آن ارزآوری را به ارمغان آورد. بدهی‌های انباشته تسویه شده و شرکت در آستانه عرضه اولیه سهام در بورس است.

مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با قابل توجه دانستن دستاورد‌های پتروشیمی اروند در سه سال گذشته و تحولات بوجود آمده، گفت: با طرح‌های توسعه‌ای پیش‌بینی شده، دوران جدیدی برای پتروشیمی اروند آغاز خواهد شد. شرکت ملی صنایع پتروشیمی بصورت ویژه در کنار پتروشیمی اروند خواهد بود تا شاهد ثبت و استمرار رکورد‌های جدید در تولید و فروش محصولات این شرکت باشد. باید به سمت ایده‌پردازی برای هدف گذاری‌های مهم ایجاد شرکت‌های تکمیل زنجیره حرکت کرد.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده