تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۴۷۶۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیوان عدالت اداری اقدامی در خصوص تعطیلی شرکت معادن سنگان پارسیان انجام نداده است

‌می‌متالز - رئیس دیوان عدالت ادرای گفت: دیوان عدالت اداری نه تنها هیچگونه اقدامی در زمینه تعطیلی شرکت گروه معادن امیر سنگان پارسیان انجام نداده بلکه در راستای جلوگیری از اجرای مصوبه شورای معادن خراسان رضوی مبنی بر خلع ید بهره‌بردار نیز دستور موقت صادر کرده است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری صبح امروز در نشست شورای عالی قضایی از ملاقات عمومی خود با ۲۳۰ نفر در جریان سفر به خراسان رضوی و صدور سیستمی دستورات مربوط به این ملاقات‌ها در همان روز و همچنین برگزاری جلسه با ۱۲ دستگاه اجرایی این استان خبر داد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به مسائل پیش آمده برای شرکت گروه معادن امیر سنگان پارسیان در شهرستان خواف اظهار کرد: شورای معادن استان خراسان رضوی در آذر ماه امسال طی مصوبه‌ای اعلام کرد که بهره‌بردار شرکت گروه معادن امیر سنگان پارسیا باید خلع ید کند و پروانه او که تاریخ نهم آذر اعتبار داشت، دیگر تمدید نخواهد شد. از همین رو، بهره‌بردار این شرکت شکایتی را از مصوبه شورای معادن مطرح کرد و این شکایت در روز ششم دی به دیوان عدالت اداری ارجاع شد و در همان روز نیز این دیوان دستور موقتی را مبنی بر نگهداری اجرای مصوبه شورای معادن تا زمان رسیدگی صادر کرد. در حال حاضر تبادل لوایح انجام شده و بناست که در روز چهارشنبه هفته جاری رسیدگی به این شکایت انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تاکید کرد: دیوان عدالت اداری نه تنها هیچگونه اقدامی در زمینه تعطیلی شرکت گروه معادن امیر سنگان پارسیان انجام نداده بلکه در راستای جلوگیری از اجرای مصوبه شورای معادن خراسان رضوی مبنی بر خلع ید بهره‌بردار نیز دستور موقت صادر کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده