تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۴۸۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت‌های بورسی چقدر سود کردند؟

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی ۹ ماهه منتشر کردند؟

به گزارش می‌متالز، کدال امروز هم میزبان گزارش و اطلاعیه‌های متعددی بود. در این بین برخی از شرکت‌ها گزارش ۹ ماهه خود را به روز کردند.

دجابر

شرکت داروسازی جابر ابن حیان با نماد دجابر صوررت اطلاعات و صورت‌های مالی خود را منتهی به ۳۰آذر ماه در سایت کدال منتشر کرد. در همین دوره به ازای هر سهم ۳۵۶ ریال سود محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۸٫۰۶ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین سود خالص رشد ۲۷٫۹۲، سود ناخالص رشد ۲۴٫۴ درصدی و درآمد‌های عملیاتی دجابر رشد ۵۳٫۵۹ درصدی داشته است.

فاسمین

بر اساس گزارش ۹ ماهه منتهی به آذر ماه، شرکت کالسیمین با نماد فاسمین در کدال، به ازای هر سهم ۲۳۴ تومان سود به دست آورد که افزایش ۳۶٫۶ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

فاسمین شاهد رشد ۳۶٫۶۲ درصدی سود خالص، ۳۷٫۸۴ درصدی سود‌های عملیاتی و ۴۱٫۵۲ درصدی هزنیه هالی مالی بوده است.

دسانکو

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با نماد دسانکو در گزارش ۹ ماهه منتهی آذر ماه به ازای هر سهم ۳۳۴ ریال سود محقق کرد که رشد ۵٫۳۸ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده این شرکت در سایت کدال سود خالص افت ۵٫۶۲ درصدی، سود ناخالص رشد ۶۷٫۴ درصدی و درآمد‌های عملیاتی افزایش ۲۳٫۷۷ درصدی داشته است.

آسیاتک

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش ۹ ماهه منتهی به آذر ماه به ازای هر سهم ۴۵۵ ریال سود محقق کرد که نسبت به سال گذشته رشد ۸۲٫۷۳ درصدی داشته است.

اسیاتک شاهد رشد ۸۲٫۷۶ درصدی سودخالص، ۵۰٫۹۴ درصدی درآمد‌های عملیاتی و افت ۲۷٫۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی بوده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده