تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۴۸۸۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

عملکرد ۹ماهه برخی سیمان ساز‌های بورس

‌می‌متالز - سیمان لار سبزوار در ۹ماهه سال‌جاری ۹/ ۵۰میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۵درصدی را محقق کرده است. این در حالی است که بهای تمام‌شده درآمد‌های عملیاتی ۲‌درصد نسبت به دوره مشابه قبل کاهش داشته است.

به گزارش می‌متالز، بنابراین این امر به رشد ۵۶درصدی سود ناخالص شرکت نسبت به دوره مشابه قبل منجر شده است. میزان سود ناخالص شرکت در این ۹ ماه ۴/ ۲۰میلیارد تومان و حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۴۰‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۱/ ۱۲میلیارد تومانی شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۰۷درصدی داشته است. شرکت در این ۹ ماه ۳۲ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۰۰درصدی داشته است.

«سابیک»: سیمان آبیک در ۹ماهه سال‌جاری ۴/ ۹۲۲میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۳درصد رشد کرده است. بهای تمام‌شده درآمد‌های عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۳۶درصدی داشته است. به‌این ترتیب سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۲/ ۴۷۱میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰درصد رشد داشته است.

بر اساس صورت مالی ۹ماهه «سابیک» حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۵۱‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۱/ ۳۷۴میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۶۲درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه ۱۲۶۴ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۵۱درصدی داشته است.

«ساراب»: سیمان داراب در ۹ماهه سال‌جاری ۳۲۴میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۵درصدی را ثبت کرده است.

بهای تمام‌شده درآمد‌های عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۴۲درصدی داشته است. به‌این ترتیب سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۷/ ۱۴۹میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۷درصد رشد کرده است.

بر اساس صورت مالی ۹ماهه «ساراب»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۴۶‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۸/ ۲۱۵میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۴۹درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه ۱۷۱۳ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۴۹درصدی داشته است.

«ساوه»: سیمان ساوه در ۹ماهه سال‌جاری ۷/ ۸۳۳میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۰درصدی داشته است.

بهای تمام‌شده درآمد‌های عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۶۱درصدی داشته است. به‌این ترتیب سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۵/ ۴۸۶میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۵۹درصدی داشته است. بر اساس صورت مالی ۹ماهه «ساوه»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۵۸‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۵/ ۴۰۷میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۵۷درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه ۶۲۷۰ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۵۷درصدی داشته است.

«ستران»: سیمان تهران در ۹ماهه سال‌جاری ۱/ ۸۵۲میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۸درصدی را ثبت کرده است. بهای تمام‌شده درآمد‌های عملیاتی نیز نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۴۱درصدی داشته است. به‌این ترتیب سود ناخالص شرکت در این ۹ماه برابر با ۳/ ۲۹۵میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۶۵درصدی داشته است. بر اساس صورت مالی ۹ماهه «ستران»، حاشیه سود ناخالص شرکت برابر با ۳۵‌درصد است. از طرفی شرکت در این ۹ماه سود خالص ۸/ ۱۸۷میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۰۴درصدی داشته است. شرکت در این ۹ماه ۱۰۷۳ریال سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۰۴درصدی داشته است.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده