تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۵۱۱۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کزغال حائز رتبه "پیشرو بهره وری" در هشتمین دوره جایزه بهره وری ایمیدرو

‌می‌متالز - کریتی ثانی: با تلاش کلیه همکاران در ارکان مختلف، سطح بهره وری شرکت زغال سنگ پروده طبس از "تلاشگران" به "پیشروان" ارتقاء یافت.

به گزارش می‌متالز، هشتمین دوره جایزه بهره وری ایمیدرو با معرفی مجموعه‌های برتر فرایند ارزیابی به کار خود خاتمه داد.

در این مراسم که با حضور معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در سالن همایش‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شد، شرکت زغال سنگ پروده طبس بر اساس نتایج ارزیابی و با ارتقاء نسبت به دوره قبل، در سطح پیشروان بهره وری معرفی شد و با اهدای لوح، از مدیرعامل شرکت تقدیر به عمل آمد.

رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل کزغال، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از همراهی و همکاری تمامی ارکان شرکت در پیشبرد برنامه‌ها و اهدافی که منجر به ارتقاء سطج بهره وری شرکت زغال سنگ پروده طبس در هشتمین دوره جایزه بهره وری ایمیدرو گردید، بر اهمیت تداوم مسیر رو به تعالی در این حوزه تأکید نمود.

شایان ذکر است که جایزه بهره وری ایمیدرو یکی از ۴ جایزه معتبر در سطح ملی و مورد تأیید سازمان ملی بهره وری است که تخصصی‌ترین جایزه در حوزه معادن و صنایع معدنی ایران محسوب می‌گردد. هشتمین دوره از جایزه بهره وری ایمیدرو با مشارکت مجموعه‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی برگزار شد. اظهارنامه شرکت زغال سنگ پروده طبس بر اساس معیار‌های رهبری و استراتژی، سرمایه‌های انسانی، منابع سازمانی، فرایند‌ها و محصولات و خدمات، نتایج مشتریان، نتایج جامعه، نتایج کارکنان و نتایج عملکردی، مورد ارزیابی قرار گرفت و نهایتاً این شرکت با پشت سرگذاشتن موفق فرایند ارزیابی و کسب امتیازات لازم، از رتبه "تلاشگران" به سطح "پیشروان" بهره وری ارتقاء یابد.

منبع: شروع آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده