تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۱۷۹۵
کد خبر: ۲۵۱۸۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در جلسه امروز صورت گرفت؛

محمودپور مدیرعامل شرکت نوظهور کویر بافق شد

‌می‌متالز - انتصاب محمودپور به عنوان مدیرعامل شرکت نوظهور کویر بافق و جاویدان حاجی آقا محسنی عضو هیات مدیره صورت گرفت.

به گزارش می‌متالز، در جلسه امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ هیات مدیره شرکت نوظهور کویر بافق، محمودپور به عنوان مدیرعامل و جاویدان حاجی آقا محسنی به عنوان عضو هیت مدیره جدید انتخاب شدند.

در این جلسه دکتر سید ابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر ”وکغدیر” گفت: ما به این باور رسیده ایم که بدون شرکت سنگ آهن نمی‌توان در بافق موفق بود و با برنامه ریزی‌هایی انجام شده در سال آینده می توان در تمام زمینه‌ها از تکمیل زنجیره تا مهندسی فروش و … سال رشد شرکت نوظهور نامید.

وی در انتها از زحمات قمیشی تشکر کرد و گفت: تا به امروز با درایت و شجاعت قمیشی نوظهور شرکت رو به جلو بوده و اکنون در جای دیگر به کمک ایشان نیاز داریم از آنجا که مابرنده مزایده طلای خونیک شده ایم از ایشان در مدیریت آنجا استفاده خواهیم کرد و ایشان از اول فروردین مدیرعامل طلای خونیک خواهد بود، در ادامه مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران پس از تشکر از قمیشی و تایید صحبت‌های دکتر فاضل گفت: از آنجا که وظیفه اصلی دو مجموعه غدیر و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خدمت به بازنشستگان می‌باشد مسوولیت در این دو مجموعه بیشتر احساس می‌شود وی ادامه داد تمام ظرفیت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را برای پیشبرد ماموریت‌های نوظهور بافق به کار خواهیم برد و با توجه به سابقه همکاری موفق در فولاد آلیاژی برنامه‌هایی نیز برای گسترش کار با هلدینگ صنایع و معادن غدیر داریم.

همچنین قمیشی افزود که تمام تلاشمان را برای پیشبرد اهداف نظام به کار بردیم، امید به آینده را بسیار زیاد میبینم این کشور از چالش‌هایی مانند جنگ با دشمن بعثی را پشت سر گذاشته و آرزوی پیشرفت را برای کشور دارم. امروز نزدیک به ۱۰ میلیون تن سنگ آهن در بافق داریم شرکت شرایط خوبی دارد و برای مجموعه نوظهور بهترین‌ها را آرزو دارم.

سپس مهندس فرشاد مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان ضمن تشکر از قمیشی اعلام کردند که همانطور که تاریخ ذوب در ایران از ذوب آهن اصفهان شروع می‌شود تاریخچه سنگ آهن ایران هم از نگاهی می‌توان بافق دانست می‌دانیم که اکتشافات چادرملو ۱۳۱۹ شروع شد، اما ذوب آهن با اتکا به معدن چغارت بافق برای کوره بلند شروع به فعالیت کرد و بیشترین بار تامین فولاد به شکلی از بافق بوده است و اگر استراتژی ۵۰ ساله برای بافق ترسیم می‌شد می‌توان ادعا کرد استان یزد شرایط ویژه تری داشت. وی ادامه داد همدلی که جمع غدیر و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است اهداف بلندی که برای نوظهور کویر بافق ترسیم شده به حقیقت می‌پیوندد.

منبع: رصد اقتصادی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده