تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۵۳۳۶۹

حمل‌ونقل ریلی گلوگاه جهش اقتصادی است

‌می‌متالز - مدیرعامل راه‌آهن با بیان "حمل‌ و نقل ریلی گلوگاه جهش اقتصادی کشور است و مسوولان ارشد به این باور رسیده‌اند"گفت: در بخش ریلی ده‌ها مشکل به ما به ارث رسیده است.

به گزارش می‌متالز، سید میعاد صالحی اظهار کرد: با توجه به حمایت‌های رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، گام‌های مثبتی در صنعت حمل و نقل ریلی کشور برداشته شده که آثار آن در سال جدید نمایان خواهد شد.

وی با بیان " این مسیر پر از موانع است و دو راه برای این موضوع وجود دارد" ادامه داد: یا باید مثل گذشته صرفا نظاره گر اقدامات باشیم و بی تفاوت عبور کنیم یا اینکه با امید و در جهت تحقق آرمان‌های کشور و انقلاب، شروع به اصلاح آثار نامطلوب به جا مانده از گذشته بکنیم.

وی افزود: خیلی‌ها اعتقاد نداشتند که حمل و نقل ریلی گلوگاه جهش اقتصادی کشور است، ولی اکنون مسوولان ارشد بر این موضوع باور دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: قبلا در وزارت راه و شهرسازی، بیشتر مسایل حوزه مسکن مطرح شده بود؛ اما اکنون در سخنان وزیر راه و شهرسازی علاوه بر موضوع مسکن، بر موضوع حمل و نقل ریلی نیز تاکید می‌شود.

صالحی با بیان این‌که در حوزه حمل و نقل ریلی، ده‌ها مشکل به ما به ارث رسیده است که یکی از این موضوعات، بحث معیشت کارکنان راه‌آهن است، اضافه کرد: در وضعیت استخدامی مشکل داریم و امیدواریم بتوانیم این مشکلات را به صورت سیستمی و در برخی از مسایل دیگر به صورت نقطه‌ای برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده